Ideja, da bi se kozmetičarke med sabo povezovale, je letos formalno ugledala luč sveta in zaživela kot Slovensko kozmetično združenje. Idejni vodja projekta je Tatjana Bizjak, ki je tesno povezana s celotno stroko. Kot ustanoviteljica in urednica spletnega portala Kremca.net, ki je namenjen profesionalni kozmetiki, je močno vpeta v samo stroko. Ves čas spremlja njene odzive in potrebe. »Lepotnih strokovnjakov je vedno več. Vsak mesec se odpre nekaj novih masažnih salonov, salonov za manikuro, make up …, nekaj pa se jih tudi zapre. Opazili smo vzorec, da je kozmetična stroka vedno manj povezana, vedno manj je medsebojne podpore in vedno več konkurenčnosti. Vse to deluje destruktivno na trg.«
Na podlagi teh ugotovitev je vzniknila ideja, da se saloni med seboj povežejo, da bi kolegialno sodelovali na trgu z medsebojno podporo in spoštovanjem. »Zavedati se moramo, da kozmetičarke v Sloveniji opravljajo storitve na izredno visokem strokovnem nivoju. V opremo in znanje veliko vlagajo in škoda je, ker javnost ne pozna dovolj njihovih storitev. Zato smo se odločili, da bomo jeseni organizirali Teden kozmetike, ko bodo kozmetični saloni za en teden odprli svoja vrata ter za stranke pripravili posebne ponudbe. Namen Tedna kozmetike je približati in ozavestiti končne potrošnike o ponudbi kozmetičnih salonov. Malokdo ve, da z rednimi negami v salonu odpravljamo in preprečujemo nemalo lepotnih težav in da se za ta namen uporabljajo visoko tehnološko razvite aparature in visoko koncentrirane kreme in preparati.«
Prednosti združenja so kozmetičarke takoj prepoznale, zato je v kratkem času v združenje pristopilo že veliko kozmetičnih salonov. Predsednica je Bojana Doma Marinšek, ki je z vsem srcem predana svojemu delu in stranke sprejema v centru Ljubljane v svojem butičnem kozmetičnem salonu Moja lepotilnica. Združenje je aktivno podprla tudi sekcija kozmetikov pri Obrtni zbornici Slovenije.
Katere ugodnosti torej prinaša združenje članicam? »Članice bodo deležne raznih ugodnosti,« odgovarja Tatjana Bizjak. »Jeseni pripravljamo posebno druženje in povezovanje s tridnevnim jadranjem. V načrtu imamo sicer še veliko drugih aktivnosti, vendar smo se odločile, da moramo najprej narediti in dokončati začete stvari.
»Letos jeseni bomo prvič organizirali Teden kozmetike, ko bodo saloni za en teden odprli svoja vrata ter za stranke pripravili posebne ponudbe, vse z namenom, da potrošnikom približamo odlične in visoko kakovostne kozmetične storitve, ki pri nas obstajajo.«
Dobre prakse povezovanja stroke so namreč dobro poznane po celem svetu. Že če samo malo pogledamo v zgodovino, vidimo, da so se obrtniki posamezne stroke vedno povezovali. Dobro znani so tudi primeri povezovanja podjetnikov, kmetov, vinarjev. Primer odlične prakse so vinarji iz Goriških Brd. Ko so se združili in se pričeli medsebojno podpirati, so njihova vina postala svetovno prepoznavna in tudi večkrat nagrajena. Danes vsi poznajo odlična vina teh odročnih kmetij, pred povezovanjem pa temu ni bilo tako.«
Slovensko kozmetično združenje je zaenkrat namenjeno le kozmetičarkam, res pa je, da so v združenju ambiciozni in v prihodnosti vidijo še veliko potenciala. »Morale bomo zagristi, delati in rezultati bodo zagotovo prišli. Prvi odzivi stroke na druženje so več kot pozitivni, kar je za nas zelo spodbudno. Sestajamo se enkrat mesečno, snujemo ideje in pregledamo realizirano.
Za letos imamo v načrtu še skupen obisk kozmetičnega sejma v Münchnu in tridnevno jadranje. Sčasoma bomo organizirali tudi izobraževanja in povabili znane strokovnjake, skupaj se bomo predstavljali na sejmih, dogodkih ... Vendar je ta trenutek za vse nas prioriteta organizacija Tedna kozmetike. To se bo v Sloveniji prvič zgodilo in resnično pričakujemo velik odmev in odziv. Želimo si, da ženske v Sloveniji prepoznajo unikatnost tovrstnih storitev, pričnejo tudi na ta način ceniti sebe in spoznajo, da ni instant rešitev in da je za vsak rezultat potrebno delo.«
Novinarka: Ana Mrzlikar
Foto: arhiv Slovenskega kozmetičnega združenja
Pridružite se nam! Izpolnite prijavnico na http://kozmeticnozdruzenje.si/