Prodajno komuniciranje v kozmetičnem salonu.
Predno so se kozmetičarke vključile v naš izobraževalni program so imele podobna vprašanja in sicer:
- Ali je resnično mogoče pri delu v kozmetičnem salonu z manj vloženega truda in energije ustvariti večje prihodke?
- Kaj bi bilo potrebno narediti, da bi zaposleni pri prodaji bili bolj učinkoviti?
- Katere od prodajnih pristopov koristiti za povečati število strank?
- Kako stranke pritegniti, da bi koristile storitve z večjo cenovno vrednostjo?
- Katere so besede in stavki, ki pri izboru storitev ali izdelkov povečajo zanimanje strank?
- Zakaj sem pri prodaji pri nekaterih strankah uspešna medtem ko pri drugih nisem?
Prodajno komuniciranje je eden od pomembnejših elementov za uspešno poslovanje v kozmetičnem salonu. Pri tem ne gre za samoumevnost ali prepričljivost. Gre za točno določene postopke, ki stranke k nakupu ali izboru storitev pritegnejo. Takrat ko se seznanite možnostmi, ki omogočajo boljši prodajni pristop, se pričnejo spremembe pri poslovanju na katere ste že dolgo čakali.