Za nami je še eno izjemno srečanje kozmetikov, čeprav v nekoliko drugačni obliki vendar z enotnim ciljem. Obiskati sejem kozmetike Beaty Forum v Munchen-u, ki je letos potekal 21 in 22. oktobra z namenom da pridobili čim več novih informacij iz sveta kozmetike.
V zgodnjih jutranjih urah smo se kozmetiki iz celotne Slovenije zbrali v Ljubljani, in kar z dvema polnima avtobusoma odrinili proti Munchnu. Prava energija ki jo je bilo takoj začutiti, je ustvarila prijetno atmosfero in izmenjalo se je kar nekaj mnenj in idej o poslovanju v naši stroki. Salzburg kot prva postaja za oddih je bilo odlično izhodišče, da smo se v prijetnem jutru videli in predvsem srečali z osebami s katerimi se nismo videli že dlje časa in tako je nastala tudi skupna fotografija.
Že sam prihod na sejem je nakazoval, da bo vzdušje zanimivo predvsem zato, ker ni tako velikega obsega, in časa za obsežen pogled je bilo več kot dovolj. Razstavljavci so bili nameščeni v tri večje hale, ki so se v večji meri razlikovale po dejavnostih. Prva je zajemala negovalno kozmetiko in ličila medtem kot so v drugi bili nekoliko bolj osredotočeni na aparature. V tretji hali so obsežneje bili predstavljeni izdelki za nego rok in nohtov, poslikavo telesa in drugi izdelki predvsem zanimivi za nakupe.
Vsekakor pa ni manjkalo aktivnosti, ki so sejem kot tak zaznamovale. Posebno zanimivi sta bili tekmovanji o ličenju in poslikavi telesa (bodypainting). Tekmovalci so prihajali iz različnih evropskih držav in pomerili so se s svojim znanjem in spretnostmi. Resnici na ljubo, bilo kaj videti. Delavnice namenjene strokovnemu znanju in številnim novostim iz sveta kozmetike so ravno tako bile dobro obiskane, kar je dodatno potrjevalo potrebe po novem znanju.
Med vsakim obiskom sejmov se pogosto pojavi vprašanje v čem se pravzaprav med seboj razlikujejo. Nekateri jih namreč ocenjujejo po velikosti, drugi po številu razstavljavcev, tretji po aktivnostih itn. Dejstvo je, da je vsak sejem svojstven in ravno to je prednost, ki jo gre zaznamovati. Z razliko od bolonjskega sejma je bilo zaznati nekatere priznane predvsem profesionalne blagovne znamke, ki so izdelke tudi tržile medtem ko jih v Bologni izključno predstavljajo. Nakupi so zato bili dodatno zanimivi saj je bilo mogoče kupiti vrhunske izdelke po ugodnejših cenah. Ne moremo in tudi ne smemo iti mimo tega, da ne bi pohvalili našega edinega razstavljavca iz Slovenije in sicer podjetja Afrodita, ki je vsem udeležencem izleta pripravilo posebno presenečenje.
Takoj po zaprtju sejma ko smo se zbrali ob avtobusih zato da odrinemo nazaj proti Ljubljani je bilo začutiti zadovoljstvo vseh udeležencev, kajti časa za ogled predstavitev, razgovore s proizvajalci ali dobavitelji in nakupe je bilo dovolj. Organizacija izleta je bila odlična in vse je potekalo po načrtih. Tudi tokrat se je izkazalo da se stroka vse bolj povezuje, kajti časa za razgovore, izmenjavo mnenj in drugih informacij je bilo na pretek in že smo začeli razmišljati o skupnem obisku sejma v Bologni.
Evgen Gec